Lasta je vodeće privredno društvo za autobuski prevoz putnika u Srbiji, koja primarnu delatnost obavlja u prigradskom, međugradskom, međunarodnom saobraćaju, ali i vanlinijskom i posebnom linijskom prevozu. Putnike širom Srbije, regiona i evropskih zemalja prevozi flota od 700 autobusa, koji na više od 500 linija obave 5.180 polazaka dnevno u redovnom saobraćaju. Lasta raspolaže sa 10 autobuskih stanica, 7 profitnih organizacija, 5 poslovnih organizacija, tri radne jedinice, a u njenom sastavu su i tri zavisna društva sa ograničenom odgovornošću. Na godišnjem nivou Lastini autobusi pređu oko 50 miliona kilometara i prevezu više od 60 miliona putnika.

Osim primarne delatnosti prevoza putnika u zemlji i inostranstvu, SP Lasta pruža usluge i u pratećim delatnostima.

U okviru preduzeća posluje i istoimena turistička agencija sa 14 poslovnica u Srbiji. U svom sistema Lasta ima i Protektirnicu guma, Servisni VDL centar, moderne Autoperionice, Halu za remont autobusa, Liniju tehničkog pregleda vozila i Radionicu za baždarenje tahografa.

Za potrebe primarne i pratećih delatnosti u Lastinom sistemu radi 2.089 zaposlenih na neodređeno i određeno vreme, kao i na Ugovorima o privremenim i povremenim poslovima.

Lasta je bila zvanični prevoznik učesnika svih velikih (evropskih i svetskih) manifestacija u Srbiji: sportskih, privrednih, političkih, obrazovnih i kulturnih, tokom decenija poslovanja.

SP Lasta posluje već 73 godine. Tradicija znači i odgovornost, a unapređenje odgovornosti prema svim učesnicima u saobraćaju bila je i ostala osnova razvoja preduzeća. Usmerenost na sigurnost prevoza, pouzdanost autobusa i kvalitet usluge bili su srž poslovne politike preduzeća tokom proteklih decenija. Zbog toga je Lasta omiljen prevoznik i nerazdvojni deo života mnogih generacija, koja je sinonim spone između velikih gradova, manje naseljenih mesta, ljudi i događaja. To je čini i danas“ žilom kucavicom” prevoza u Srbiji.

8 RAZLOGA DA NAS IZABERETE

ISKUSTVO:

Lasta uspešno posluje već 73. godine. Njeni autobusi prešli su više milijardi kilometara, bezbedno prevezli više milijardi putnika i povezali bezbroj ljudi i mesta u Srbiji, regionu i Starom kontinentu. Lasta je najveća autobuska kompanija u Jugoistočnoj Evropi sa flotom od 900 autobusa sa 5.300 polazaka dnevno na 500 linija.

SIGURNOST:

Kvalitet i bezbednost Lastinog prevoza garantuju najsavremeniji autobusi i vozno osoblje sa dugogodišnjim iskustvom. Usmerenost na sigurnost prevoza, pouzdanost autobusa i kvalitet usluge, bili su i ostali imperativ poslovanja.

INOVATIVNO POSLOVANJE:

Primenom tehničkih i tehnoloških inovacija koja mogu da doprinesu zahtevima zajednice, Lasta osigurava dobru organizaciju i ljudske resurse koji će obezbediti očekivan kvalitet usluga svojim korisnicima.

DOSTUPNOST:

Lasta poseduje kvalitetnu prodajnu mrežu u celoj Srbiji i Evropi. Njena usluga je dostupna kako u redovnom saobraćaju, tako i u vanlinijskom, gde svojim kapacitetima može organizovati i najzahtevnije vožnje u zemlji i inostranstvu. Lasta uvek ide u susret zahtevima putnika i kroz saradnju sa lokalnim samoupravama i partnerima, otvara nove linije i polaske.

POVERENJE:

Vernost putnika najbolji je dokaz da Lastu prepoznaju kao vodećeg prevoznika u drumskom saobraćaju u Srbiji i Jugoistočnoj Evropi. Našu uslugu koriste najveći privredni sistemi u Srbiji, najprestižnije institucije: obrazovne, kulturne i sportske. Prevoznik smo najprestižnijih međunarodnih i domaćih manifestacija. Našu uslugu koriste i najveće turističke agencije iz inostranstva.

POPUSTI:

Vodeći računa o tržišnim uslovima poslovanja, Lasta je utvrdila cene svojih usluga koje su među najpovoljnijim. Uzimajući u obzir povlašćene kategorije putnika, Lasta je obezbedila popuste na prevoz za značajan broj različitih kategorija tih putnika.

DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE:

Lasta je u tokom decenija poslovanja uvek učestvovala u projektima značajnim za širu društvenu zajednicu i podržavala mnoge humanitarne akcije. U svom poslovanju primenjuje visoke standarde za očuvanje i zaštitu životne sredine, kao i bezbednosti i zdravlja na radu.

LASTA IMA CILJ:

Lastin cilj je zadovoljstvo svih putnika i kontinuirano unapređenje kvaliteta usluge, kao i doprinosa bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. Gradi dobre partnerske odnose i neguje visoki respekt prema konkurenciji.