Lasta kontinuirano radi na tome, da javni putnički saobraćaj učini što pristupačnijim, prijatnijim i bezbednijim proširujući svoje kapacitete, teritorijalnu pokrivenost i funkcionalnost mreže putničkih linija.
Kao kompanija koja je posvećena unapređenju kvaliteta prevoza putnika, Lasta postavljanjem visokih standarda, kako u svom poslovanju, tako i u unutrašnjem funkcionisanju, ide u susret zahtevima i potrebama njenih korisnika.
Lastine osnovne vrednosti su:
- odgovornost za korisnike prevoza, ali i druge učesnike u saobraćaju
- legalnost u poslovanju
- lojalnost prema zaposlenima
- briga o očuvanju životne sredine
- pouzdanost
- integritet
Lastina vizija je ekonomski i socijalni razvoj društva, razvoj zdravih konkurentskih uslova u javnom prevozu putnika, unapređenje odgovornosti prema svim učesnicima u saobraćaju i praćenje i primena novih tehnoloških inovacija. Primenom tehničkih i tehnoloških inovacija koja mogu da doprinesu zahtevima zajednice, Lasta osigurava dobru organizaciju i ljudske resurse koji će obezbediti očekivan kvalitet usluga svojim korisnicima.
Lastin cilj je da uz postojeću efikasnost bude uvek moderno, samoodrživo i profitabilno preduzeće.