Lasta  kontinuirano radi na tome, da javni putnički saobraćaj učini što pristupačnijim, prijatnijim i bezbednijim proširujući svoje kapacitete, teritorijalnu pokrivenost i funkcionalnost mreže putničkih linija.

Kao kompanija koja je posvećena unapređenju kvaliteta prevoza putnika, Lasta  postavljanjem visokih standarda, kako u svom poslovanju, tako i u unutrašnjem funkcionisanju, ide u susret zahtevima i potrebama njenih korisnika.

Lastine osnovne vrednosti su:

  • odgovornost za korisnike prevoza, ali i druge učesnike u saobraćaju
  • legalnost u poslovanju
  • lojalnost prema zaposlenima
  • briga o očuvanju životne sredine
  • pouzdanost
  • integritet

 

Lastina vizija je ekonomski i socijalni razvoj društva, razvoj zdravih konkurentskih uslova u javnom prevozu putnika, unapređenje odgovornosti prema svim učesnicima u saobraćaju i praćenje i primena novih tehnoloških inovacija. Primenom tehničkih i tehnoloških inovacija koja mogu da doprinesu zahtevima zajednice, Lasta osigurava dobru organizaciju i ljudske resurse koji će obezbediti očekivan kvalitet usluga svojim korisnicima.

Lastin cilj je da uz postojeću efikasnost bude uvek moderno, samoodrživo i profitabilno preduzeće.