LASTA MORA DA NASTAVI SA REFORMAMA
jul 13. 2018.
80 Sednica NO SP Lasta
LASTA MORA DA NASTAVI SA REFORMAMA
Jubilarna osamdeseta sednica NO SP Lasta trajala je dva dana, a završena je danas (13.jul) oko 16. časova. Na sednici su svi direktori sektora, rukovodioci i šefovi podneli izveštaje o radu za period od 2015. zaključno sa junom 2018.godine. Zajednički je izvršena analiza izveštaja, sagledani tekući problemi i donešene određene smernice kako da se radi u narednom periodu.Tokom sednice razmatrani su i drugi problemi nastali lošim rukovođenjem prethodnih kadrova, donešeni važni zaključci i predlozi za detaljno reformisanje sistema organizacije poslovanja.
Po završenoj maratonskoj sednici Nadzornog odbora, razgovarali smo sa g. Dejanom Mikuletićem, predsednikom NO SP Lasta o najznačajnijim zaključcima sa sednice:
„Sednica je trajala 13 sati i 30 minuta i ne znam da li je u nekom prethodnom periodu, neka od sednica NO toliko trajala. Nadzorni odbor je u saradnji sa Izvršnim odborom SP Lasta doneo značajne odluke kad je u pitanju reformisanje sistema unutar samog saobraćajnog preduzeća SP Lasta a.d. Beograd. Nadzorni i Izvršni odbor doneli su određene smernice, strategiju i plan u kom pravcu treba da ide Lasta.
Lasta mora da nastavi sa reformama, jer ukoliko hoćemo da budemo moderna kompanija konkurentna na tržištu, moramo neke stvari menjati u samom sistemu dosadašnje organizacije procesa poslovanja. Nije dovoljno to što smo brend na tržištu i što postojimo 71.godinu, moramo pratiti savremene tokove, da bi išli dalje moramo tačno znati šta želimo i kuda idemo. Mi smo na ovoj sednici morali da se bavimo prošlošću firme,da bismo sagledali šta želimo u budućnosti. To je osnovna poruka koju smo danas poslali na sednici svim direktorima, rukovodiocima i šefovima sektora.
Veoma je bitno istaći ključnu stvar, koja je danas usaglašena po pitanju nulte tolerancije, kada je u pitanju korupcija, kriminal, nerad i sve ono što uništava Lastu. Od danas Lasta kreće sasvim drugačije da korača bržim, boljim i jačim koracima u budućnost. Zato je potrebno da svi u sistemu od NO i IO SP Lasta i svih zaposlenih, da krenemo tim koracima, da bi nam svima bilo bolje u narednom periodu. Zadatak Izvršnog odbora je da po preporuci NO postupi u skladu sa smernicama sa današnje sednice i u narednom periodu donese odgovarajuće mere po pitanju svih problema, koji su nastali usled lošeg rukovođenja bivših kadrova i da se utvrdi njihova odgovornost. Proces „resetovanja“ celokupnog sistema treba da traje što kraće i da bude što jače, bolje i brže.“ zaključio je na kraju razgovora gospodin Mikuletić.
Pitali smo Tonija Gajića, generalnog direktora SP Lasta, koje će mere preduzeti Izvršni odbor preduzeća da bi se sprovele odluke i preporuke sa današnje sednice Nadzornog odbora?
„Naš zadatak je da objedinimo sve službe i sve sektore da funkcionišu zajedno, jer dosadašnja praksa je pokazala niz manjkavosti dosadašnjeg sistema organizacije.Već smo napravili određene korake u tom cilju, pripremajući se za ovu sednicu Nadzornog odbora. Sada smo na putu oporavka preduzeća, zato smatramo da ne treba da bude opuštanja, jer sada kada smo blizu zacrtanog cilja ne smemo da zastanemo. Češće ćemo održavati ovaj format sastanaka sa iscrpnim izveštajima i detaljnim analizama, kao i konkretnim pitanjima, da bi došli do konkretnih rešenja.
Letnja sezona je počela, a nešto intezivnije polaske očekujemo od druge polovine jula. Mi smo spremni onoliko koliko nam kapaciteti dozvoljavaju, a da pri tom ne trpe prigradski i međugradski saobraćaj. Vozila su spremna i mi se nadamo uspešnoj sezoni.
U narednom periodu sednice NO i IO će se održavati i u unutrašnjosti po drugim poslovnim organizacijama u Lastinom sistemu, da i drugi radnici iz poslovnih organizacija vide da je Lasta ne samo u Beogradu, već i u njihovom gradu. Takođe, planiramo da izvršimo i određene promene u rukovodećem kadru, jer nismo zadovoljni njihovim dosadašnjim rezultatima.
Kada je reč o obnovi voznog parka, bitno je istaći da mi sprovodimo plan petogodišnje obnove voznog parka. Do kraja jula u Lastu će stići 6.zglobnih autobusa, isto toliko do kraja godine zglobnih i 10 solo vozila prigradskog tipa, sredstva su obezbeđena i kašnjenja neće biti.U ovoj godini kupljeno je i 8 autobusa visokoturističke klase, i to prvi put posle šest godina.“- naglasio je gen. direktor Toni Gajić.
Marketing služba SP Lasta a.d.
SLIČNE VESTI
NOVI MINIBUSEVI U LASTI
feb 23. 2021.
Lastin vozni park danas je obnovljen sa 10 novih mini-buseva marke ISUZU TURQUOISE turističkog tipa….
NEDELJNI RED VOŽNJE U ITS- ZA PPRAZNIK DRŽAVNOSTI SRBIJE
feb 11. 2021.
Saobraćajno preduzeće Lasta će tokom predstojećeg praznika Sretenja-Dana državnosti Srbije, 15. i 16. februara 2021….
LASTA NAGRAĐENA SERTIFIKATOM “ZLATNA IZVRSNOST 2020”
feb 5. 2021.
Saobraćajno preduzeće Lasta nagrađeno je seritifikatom “Zlatna izvrsnost 2020” koju dodeljuje kompanija Bisnode za natprosečan…
PEDEST GODINA PO LASTA STARA PAZOVA
jan 29. 2021.
Pre pola veka krenuli su prvi Lastini autobusi iz Stare Pazove, vozeći đake, studente, penzionere,…
SREĆAN MEĐUNARODNI DAN VOZAČA I MEHANIČARA
jan 15. 2021.
Danas je Međunarodni dan vozača i mehaničara. Lasta ga obeležava radno, njeni vozači su za…
OTKAZANI POLASCI NA MEĐUGRADSKIM LINIJAMA
dec 30. 2020.
Lasta u vreme praznika, 01,02 i 07. januara 2021.godine, otkazuje određene polaske u međugradskom saobraćaju….