Statua „Najbolje iz Srbije“ treći put Lasti

mar 1. 2012.

SP Lasta je po treći put dobila  prestižnu  nagradu  „Najbolje iz Srbije“  na završnoj svečanosti dodele nagrada u okviru akcije „Najbolje iz Srbije 2011“  koja je održana  u Privrednoj komori Srbije 29.februara 2012.godine.

 

Statuu  „Najbolje iz Srbije 2011“ uručio je Draganu Beliću, zameniku generalnog direktora SP Lasta, Miloš Bugarin predsednik Privredne komore Srbije.SP Lasta dobitnik je ove nagrade, u kategoriji za najbolji korporativni brend javnih, državnih ili preduzeća,  gde je država većinski vlasnik.U obrazloženju nagrade ističu se neke od karakteristika ovog brenda:  Lasta je uvela standarde kvaliteta, koji su  izraženi  kroz kvalitet pružene usluge, ostvarila je i dobre poslovne rezultate,učvrstila lidersku poziciju na tržištu,izvršila značajna ulaganja u projekte,dokazala društveno odgovorno poslovanje… što je izdvojilo kao najbolji brend od svih učesnika u toj kategoriji.

 

„Ovo priznanje, nama je podstrek da gradimo kvalitet više  za naše korisnike, i da pored sigurnosti, bezbednosti i pouzdanosti, pružimo radost i zadovoljstvo putovanja s Lastom“ – rekao je između ostalog Dragan Belić, prilikom dodele nagrade.

 

U  konkurenciji ove godine bilo je 150 preduzeća koja su ocenjivana po evropskim metodama, odnosno finansijskim rezultatima, mišljenju potrošača, istraživanju javnog mnjenja. Nakon objedinjavanja rezultata istraživanja tržišta , glasanja potrošača i poslovnih partnera, članovi  Stručnog žirija doneli su konačnu odliku o pobednicima u 20 kategorija.

 

Statue „Najbolje iz Srbije“, nagrađenima uručili su: Dušan Petrović, ministar poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede, Miloš Bugarin, predsednik Privredne komore Srbije i Dušan Jugović, generalni direktor dnevnog ekonomskog lista „Privredni pregled.“ 

 

 

Privredna komora Srbije, dnevni ekonomski  list „Privredni pregled“ i Ministarstvo poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede, već osmu godinu za redom organizuju akciju „Najbolje iz Srbije“, koja predstavlja izbor najboljih robnih, uslužnih, korporativnih i ličnih brendova na tržištu Republike Srbije.

 

Ciljevi ove tradicionalne godišnje akcije usmereni su na promovisanje vrednosti domaće privrede i tržišnog načina poslovanja, jačanja imidža domaćih brendova i konkurencije, uz podršku inovativnosti i afirmaciju lokalnih brendova.